Menu
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Religia w świecie konsumpcji (książka) - Vincent J. Miller, kategoria: naukowe, Wydawnictwo Verbinum, 2007 r., oprawa Miękka - 22426

585bc484cf1aa8ffe2681b9f474eb56e
  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 15,00 zł

Cena regularna: 35,00 zł

15.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 35,00 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Książka Vincenta J. Millera jest głęboką analizą kultury konsumpcyjnej. Autor ukazuje świat, w którym tradycje i kultury traktowane są jak przedmioty. W tym świecie także chrześcijaństwo staje się towarem, obiektem konsumpcji, który można reklamować, sprzedawać, wykorzystywać lub odrzucić jako zużyty. Religia w kulturze konsumpcji nie oznacza autentycznej relacji człowieka z Bogiem, a staje się tylko zbiorem pustych symboli.
Jak przywrócić religii należne jej miejsce? Jak praktykować wiarę we współczesnym świecie?
Vincent J. Miller stara się odpowiedzieć na te pytania, łącząc bogaty materiał z zakresu teologii, socjologii, ekonomii, antropologii kultury z konkretnymi przykładami z życia.

Pozycja warta polecenia.

Dane techniczne

Autor Vincent J. Miller
Wydawca Wydawnictwo Verbinum
Kategoria naukowe
ISBN 978-83-7192-321-0
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl