- Godzinki o Niepokalanym Poczęciu NMP (książka), kategoria: nowenny i modlitwy, Wydawnictwo Instytut Teologiczny Księży Misjonarzy, 2001 r., oprawa miękka - 13170
- Okapnik na świecę MAŁY max średnica 3,5cm - 08709
- Eucharystia źródłem człowieczeństwa - 47848
- Obrazek Jezu, ufam Tobie! Koronka do Miłosierdzia Bożego (z Wilna) - 03319
- Obrazek Jezus Miłosierny. Jezu ufam Tobie. Koronka do Miłosierdzia Bożego - ! - 05905
- Obrazek Płomień Miłości Niepokalanego Serca Maryi - 03279
- Chorągiewka PAPIEROWA biało-czerwona - 08014
- Legitymacja Żywego Różańca - 42190
- Obrazek Matka Boża Niepokalana. Modlitwa do Niepokalanej Cudownego Medalika - 59778
- Krzyżyk do różańca metalowy 4 cm włoski prosty - 60370
- Żywy Różaniec - Tajemnice różańcowe (książka) - -, kategoria: modlitewniki, Wydawnictwo Instytut Teologiczny Księży Misjonarzy, 1996 r., oprawa miękka - 21980
- Obrazek św. Charbel. Modlitwa do św Charbela - 03182
Bogactwo młodości wyzwaniem dla wychowawców XXI w. (książka) - A. Rynio, K. Stępień (red.) , kategoria: popularnonaukowe, SERVIRE VERITATI, 2010 r., oprawa miękka - 39206
Opis
Książka zawiera cztery części: w pierwszej ukazano na płaszczyźnie filozoficzno-antropologicznej konieczne wyznaczniki kultury młodości, czynniki integralnego rozwoju młodzieży wyróżniane przez psychologię oraz wskazówki pedagogiczne pozwalające odkryć fenomen młodości. W części drugiej dokonano refleksji nad młodością w jej relacjach osobowych: odniesienia młodych do najwyższego Bytu Osobowego i religii, miłości i przyjaźni tworzących niezmienny kontekst życia młodych, opuszczania gniazda rodzinnego. W części trzeciej podjęto problem wpływu mediów na młodych, ich idealizmu na tle materializmu współczesnej kultury oraz roli szkoły i nauczyciela w rozwijaniu intelektualnych darów i możliwości młodzieży. Część czwartą tworzą wybrane artykuły dotyczące problemu agresji, jej społecznych, kulturowych i psychologicznych uwarunkowań, a szczególnie zjawiska wykluczenia społecznego, wpływu tradycyjnych i nowych mediów na wzrost młodocianej agresji oraz pracy z uczniem agresywnym.
Autorzy niniejszej publikacji reprezentują różne katedry uniwersyteckie i różne dyscypliny, od filozofii i antropologii przez socjologię do psychologii i pedagogiki, wnosząc szczególnie cenne bogactwo wiedzy i doświadczenia pedagogicznego. Spotykając się podczas konferencji i na łamach niniejszej książki z nauczycielami i wychowawcami jako słuchaczami i czytelnikami, wspólnie obradują twórczo i w poczuciu odpowiedzialności o sprawach osób młodych, ukazując pobocznie także godny podkreślenia potencjał Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego i samego Lublina jako miasta nauki i wytężonej pracy intelektualnej.
Mamy nadzieję, że niniejsza książka, obok innych publikacji tego typu, spełni ważne zadanie uruchomienia - wobec niepokojącego zjawiska zagrożenia fragmentaryzacją tożsamości współczesnej młodzieży, jej poczuciem braku sensu i bezpieczeństwa - konstruktywnego społecznego dyskursu przy współudziale wszystkich zaangażowanych w duchu odpowiedzialności w pracę z ludźmi młodymi. (Rh)
Pozycja warta polecenia.